РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ОСВІТИ

Упродовж 2016/2017 навчального року в школі здійснювався моніторинг діяльності педагогічного колективу, який передбачав дослідження якості освіти учнів, рівня науково-методичної роботи та управлінської діяльності.

Якість освіти щорічно підтверджується учнями при проходженні державної підсумкової атестації. Протягом 3-х років випускники школи стають студентами ВНЗ І-IІ рівня акредитації, в тому числі продовжують навчання в ВУЗах за рахунок держбюджету.

У 2016/2017 навчальному році педагогічний колектив школи продовжив роботу щодо запобігання низькій успішності. Одним із найважливіших напрямків у вирішенні цієї проблеми є робота вчителя на уроці, підготовка до нього та індивідуальна робота з учнями, які вчаться на початковому рівні.

Упродовж навчального року постійно проводилися дослідження реалізації дидактичних методів подолання неуспішності учнів.

Протягом 2016/2017 навчального року були проведені моніторингові дослідження результатів навчальних досягнень учнів 2-9-х класів.

Адміністрацією школи щорічно узагальнюються та аналізуються результати навчальних досягнень учнів.

У початковій школі за останні 3 роки спостерігається стабільність високих показників якості знань. Це говорить про плідну та результативну роботу педагогічного колективу в напрямку особистісно-орієнтованого навчанняучнів початкових класів , диференціації та індивідуалізації навчального процесу. Якість знань на кінець навчального року в цих класахскладає 80 %. Протягом навчального рокув початковій школі не було жодного учня, який навчавсяб на початковому рівні.

За останній три роки в середніх класах спостерігається коливання якості освіти. Кількість учнів, що навчаються на високому і достатньому рівнях на кінець навчального року зменшилася на 4% від загальної кількості учнів середньої ланки. За результатами діагностування виявлена також недостатня вмотивованість до навчання учнів середньої ланки.

У наступному навчальному році вчителям-предметникам більше уваги необхідно приділяти здійсненню індивідуальної та диференційованої роботи з учнямисередніх класів. Адміністрації школи необхідно посилити контроль за здійсненням особистісно-орієнтованого навчання в середній ланці та забезпечити більш дієву роботу наставників з молодими спеціалістам. Класними керівникам необхідно сприяти підвищенню мотивації до навчання учнів середніх класів.

Порівнюючи результативність навчальних досягнень учнів школи в поточному навчальному році, робимо висновок, що найкращі показники мають учні початкових класів.

Моніторинг рівня навчальних досягнень учнів школи

Аналіз рівня навчальних досягнень учнів школи свідчить, що в 2016/2017 навчальному роціякість знань становить 63%.Висока якість навчальних досягнень учнів зберігається за рахунок високих результатів навчання учнів початкових класів.

Учителі школи з метою якісної підготовки учнів до державної підсумкової атестації активно застосовували протягом навчального року різноманітні форми тестових завдань та різні види тестування для оцінювання навчальних досягнень учнів під час проведення навчального процесу. У березні-травні адміністрацією школи були відвідані уроки вчителів з метою визначення стану та якості підготовки учнів школи до державної підсумкової атестації в процесі викладання навчальних предметів. З'ясовано, що вчителі школи проводять цілеспрямовану роботу щодо підготовки учнів до державної підсумкової атестації. У наступному навчальному році слід посилити роботу вчителів та забезпечити якісну підготовку учнів до ДПА .

Результати державної підсумкової атестації узагальнені в наступній таблиці:

Узагальнена інформація

про проведення ДПА учнів 4 класу

№ з\п

Навчальний предмет

Кількість учнів 4 класу

Складали ДПА

Рівень навчальних досягнень

Початковий

Середній

Достатній

Високий

кількість

%

кількість

%

кількість

%

кількість

%

1

Українська мова

5

5

1

20%

0

0

4

80%

2

Математика

5

5

1

20%

0

0

4

80%

3

Читання

5

5

1

20%

0

0

4

80%

Аналіз результатів державної підсумкової атестації в 4 класі свідчить, що переважна більшість випускників початкової школи засвоїли програмний матеріал з основних предметів на високому рівні.

Результати державної підсумкової атестації узагальнені в наступній таблиці:

Узагальнена інформація

про проведення ДПА учнів 9-х класів

№з\п

Навчальний предмет

Кількість учнів 9 класу

Складали ДПА

Рівень навчальних досягнень

Початковий

Середній

%

Достатній

%

Високий

%

1

Українська мова

5

5

0

1

20

2

40

2

40

2

Математика

5

5

0

1

20

2

40

2

40

3

Історія України

5

5

0

1

20

2

40

2

40

Підсумки державної підсумкової атестації з української мови, математики та Історії України випускників 9-х класів свідчать про те, що більшість учнів мають високий та достатній рівень знань з цих навчальних предметів. Майже всі учні підтвердили річні оцінки. Переважна більшість дев’ятикласників отримала оцінки достатнього та високого рівнів.

У навчальному закладі щорічно підводяться підсумки та аналізуються результати роботи педагогічного колективу з навчальної діяльності, організації виховного процесу та здійснення управлінської діяльності. У школі створена система внутрішкільного контролю, педагогічної діагностики та моніторингових досліджень за всіма основними напрямками

Аналіз даних здійснювався як за результатами діагностики учнів, їх батьків, так і на основі статистичних матеріалів, які відстежувалися у закладі. Це, насамперед, відповідність навчальних досягнень учнів державним освітнім стандартам, динаміка індивідуальних навчальних досягнень учнів по класах і предметах, результативність участі школярів у олімпіадах,Всеукраїнському конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України, конкурсах учнівської творчості, їх творчі та спортивні досягнення. Одержані дані дозволили зробити висновки про відповідність обраної стратегії розвитку закладу; виявити найбільш гострі проблеми, які необхідно вирішувати в першу чергу; констатувати позитивне відношення до школи і задоволення її роботою з боку учнів, батьків та інших соціальних замовників

Кiлькiсть переглядiв: 192

Коментарi