Кадровий склад вчителів на 2019-2020 навчальний рік: https://drive.google.com/file/d/1HbnLuyzQUSqnCNrGFD_3XwgsQdX3aC4H/view?usp=sharing

У 2017-2018 навчальному році школу очолюють:

Стецюк Павло Володимирович— директор, 1974 року народження, освіта вища, вчитель української мови та літератури, зарубіжної літератури та трудового навчання, кваліфікаційна категорія «Спеціаліст вищої категорії», стаж педагогічної роботи – 24 роки, стаж управлінської діяльності – 12 років,стаж роботи на посаді директора – 1 рік.

Стецюк Інна Володимирівна– заступник директора з навчально-виховної роботи, 1986 року народження, освіта вища, вчитель біології , хімії, екології, основ здоров’я та фізичної культури, кваліфікаційна категорія «Спеціаліст першоїкатегорії», стаж педагогічної діяльності – 12 років, стаж управлінської діяльності – 1 рік. На посаді працює з вересня 2016 року.

Укомплектованість закладу педагогічними кадрами, умотивованість їх розстановки

Навчально-виховний процес у середній загальноосвітній школі І-ІІ ступенів здійснюють 14 педпрацівників, що складає 100% від потреби у педагогічних кадрах. 1 педагогічний працівник знаходяться у відпустці по догляду за дітьми до досягнення ними трирічного віку.

Розподіл педагогічних працівників за віком

Рік

Усього педагогів

Вік педагогів

До 30 років

Від 31 до 40 років

Від 41 до 50 років

Від 51 до 55 років

Понад 55 років

2016/17

14

3 (21%)

5(36%)

4 (28%)

1 (7%)

1 (7%)

2017/18

14

3

5

4

1

1

Склад педагогічних працівників за стажем

Рік

Усього педагогів

Стаж педагогів

До 3 років

Від 3 до 10 років

Від 10 до 20 років

Від 20 років і >

2016/17

14

-

3(21%)

4(28%)

7 (50%)

2017/18

14

-

3

4

7

У школі працює 1 вчитель-пенсіонер (Романюк О.П.. – вчитель фізичної культури), що становить 7% від загальної кількості вчителів.

Молодих спеціалістів у 2016-2017 навчальному році не було.

Класні керівники призначаються директором школи згідно «Положення про класного керівника навчального закладу системи загальної середньої освіти» наказом по школі щорічно.

У закладі ведеться робота щодо створення належних умов роботи з педагогічними кадрами, підвищення їх загальної культури, професійної кваліфікації та піднесення соціального статусу педагога.

Освітній рівень педагогічних працівників

Навчально-виховний процес забезпечено фахівцями, які мають спеціальну педагогічну освіту. У закладі працює 14 педагогічних працівників, із них 12 (86%) з повною вищою педагогічною освітою, 2 (14%) з середньою спеціальною освітою. Усі вчителі володіють державною мовою.

Професійне кадрове забезпечення педагогічних працівників

Навчальний

рік

Всього

педагогічних

працівників

З них мають

Повну вищу педагогічну освіту

%

Середню спеціальну освіту

%

2016/17

14

12

86%

2

14%

2017/18

14

12

86%

2

14%

Розподіл педагогічних працівників за кваліфікаційними категоріями

Рік

Усього працівників

Кваліфікаційні категорії

Спеціаліст

Спеціаліст

ІІ категорії

І категорії

вищої категорії

2016/17

14

3 (21%)

2 (14%)

4 (28%)

5 (36%)

2017/18

14

3(21%)

2(14%)

4 (28%)

5 (36%)

Враховуючи зростаючі потреби у впровадженні інформаційних технологій у навчально-виховний процес, значна увага приділяється підвищенню комп'ютерної грамотності вчителів. 100% учителів школи володіють навичками роботи на комп’ютері на рівні користувача. З них 1 вчитель пройшов навчання за програмою «Intel@Навчання для майбутнього».

Учителями розроблені власні комп’ютерні презентації з різних предметів, які допомагають проведенню уроків. Однак, через недостатню кількість комп’ютерної техніки процес її використання не досягає значної ефективності.

Організація атестації педагогічних працівників

Атестація педагогічних працівників школи здійснюється відповідно до Закону України «Про освіту» (ст.54), Типового положення про атестацію педагогічних працівників України. Атестація проводиться з метою активізації творчої професійної діяльності педагогів, стимулювання безперервної фахової та загальної освіти, якісної роботи, підвищення відповідальності за результати навчання й виховання, забезпечення соціального захисту компетентної педагогічної праці.

Атестація здійснюється за перспективним планом. Під час проведення атестації не було виявлено порушень щодо дотримання Типового положення про атестацію педагогічних працівників України. У 2016-2017 навчальному році атестацію пройшло 3 педагоги (Романюк О.П., Триндюк В.Д., Щур А.В..).

Підвищення кваліфікації педагогічних працівників (стажування, курси підвищення кваліфікації, перепідготовка тощо)

Однією з форм підвищення рівня кваліфікації вчителів є курсова перепідготовка, яка проходила згідно з перспективним планом, враховуючи побажання вчителів. Було складено поточний та перспективний плани курсової перепідготовки педагогічних працівників. У 2016-2017 навчальному році 4 педагогічних працівники пройшли курсову перепідготовку згідно графіка при ХОІППО за заочною та денною формою навчання: Стецюк П.В., Щур А.В. - курси для вчителів трудового навчання,Шведюк Н.В.– курси для вчителів німецької мови, Пилипчук Л.В.– курси для вчителів фізики. Поряд із курсовою перепідготовкою широко застосовуються можливості самоосвітньої діяльності через мережу Інтернет та вивчення методичної фахової літератури.

У міжкурсовий період підвищенням кваліфікації педпрацівників школи опікується адміністрація школи, методична рада закладу, методичні об’єднання, творча група класних керівників У навчальному закладі розроблена організаційно-функціональна схема методичної роботи в школі. Підвищенню професійної компетентності педпрацівників школи сприяють методичні об’єднання (2 шкільних МО).

Наукова, науково-методична, дослідницька робота педагогічних працівників

Система науково – методичної роботи педагогічних кадрів у школі спрямована на формування професійно – педагогічної культури вчителів, пропагування нових педагогічних ідей, узагальнення та поширення перспективного педагогічного досвіду.

Основними формами проведення науково – методичної роботи в школі є відкритті уроки, доповіді, повідомлення на методичних об'єднаннях, семінарах, творчих групах.

Кiлькiсть переглядiв: 198

Коментарi